Kniha „prianí a sťažností“ v SNM

17. 10. 2017


Slovenské národné múzeum spúšťa novú službu, ktorá má pomôcť pri skvalitnení programovej ponuky a služieb pre návštevníkov v sídelnej budove v SNM-Prírodovednom múzeu na Vajanského nábreží 2 v Bratislave.

Nový hodnotiaci on-line nástroj, ktorý poskytla spoločnosť Feedbacker, s.r.o., bude slúžiť ako elektronická „kniha prianí a sťažnosti". Stačí zadať link: feedbacker.sk a hashtag #snm a vyjadriť svoj názor. Spätná väzba je neverejná, anonymná – informácie hodnotiteľa sú zaslané priamo kompetentným pracovníkom múzea. V prípade potreby zverejnenia je možné názor jedným klikom zdieľať na Facebooku, Google Maps alebo Trip Advisore.

Služba Feedbacker.sk je pre verejnosť k dispozícii zatiaľ len v SNM-Prírodovednom múzeu v Bratislave. S rozšírením nástroja sa postupne ráta aj do ďalších múzeí SNM na Slovensku.

Viac info na: www.snm.sk



Partner SNM                                          

Mediálni partneri  SNM