Cena bez DPH: 18,00 €
Hodnota DPH: 0%
Cena s DPH: 18,00 €
Vložiť do košíka

Reklama a obchod

Autor: Eduard Belušák, Jozef Habodász, Richard Jakubík

Katalóg k rovnomennej výstave. Slovo reklama pochádza z francúzskeho réclame, réclamér vo význame pripomínať, upozorňovať, doslova "opakovane volať" a aj výstava chcela v tomto význame slova pripomenúť počiatky reklamy po rozpade Rakúsko-Uhorska až do roku 1948, upozorňovala na fenomén reklamy ako komunikačného prostriedku medzi predávajúcim a kupujúcim a upozornila na to, že tento fenomén sa stal súčasťou každodenného života, ktorý určoval módne trendy spoločnosti a zároveň odrážal dobu svojho vzniku v každodennosti všedného dňa.

Obsah

  • Firemná identita
    Plagáty, tabuľky, vývesky
    Obaly
    Reklamné a upomienkové predmety
    Účtenky
    Novinová reklama
    Drogistický tovar
    Alpa
    Podpätky, krémy na obuv
    Čistiace prostriedky,
    Margaríny, tuky
    Dochucovadlá
    Potraviny
    Káva, čaj
    Minerálne vody
    Pivovarníctvo
    Víno, alkohol
    Priemysel
    Motorizmus
    Móda
    Veľtrhy
    Kultúra