Reklama a obchod

Autor: Eduard Belušák, Jozef Habodász, Richard Jakubík

Katalóg k rovnomennej výstave. Slovo reklama pochádza z francúzskeho réclame, réclamér vo význame pripomínať, upozorňovať, doslova "opakovane volať" a aj výstava chcela v tomto význame slova pripomenúť počiatky reklamy po rozpade Rakúsko-Uhorska až do roku 1948, upozorňovala na fenomén reklamy ako komunikačného prostriedku medzi predávajúcim a kupujúcim a upozornila na to, že tento fenomén sa stal súčasťou každodenného života, ktorý určoval módne trendy spoločnosti a zároveň odrážal dobu svojho vzniku v každodennosti všedného dňa.

Obsah

  • Firemná identita
    Plagáty, tabuľky, vývesky
    Obaly
    Reklamné a upomienkové predmety
    Účtenky
    Novinová reklama
    Drogistický tovar
    Alpa
    Podpätky, krémy na obuv
    Čistiace prostriedky,
    Margaríny, tuky
    Dochucovadlá
    Potraviny
    Káva, čaj
    Minerálne vody
    Pivovarníctvo
    Víno, alkohol
    Priemysel
    Motorizmus
    Móda
    Veľtrhy
    Kultúra
Reklama a obchod
Cena bez DPH: 18,00 €
Hodnota DPH: 0%
Cena s DPH: 18,00 €