Reklama a obchod
Autor: Eduard Belušák, Jozef Habodász, Richard Jakubík
Katalóg k rovnomennej výstave. Slovo reklama pochádza z francúzskeho réclame, réclamér vo význame pripomínať, upozorňovať, doslova "opakovane volať" a aj výstava chcela v tomto význame slova pripomenúť počiatky reklamy po rozpade Rakúsko-Uhorska až do roku 1948, upozorňovala na fenomén reklamy ako komunikačného prostriedku medzi predávajúcim a kupujúcim a upozornila na to, že tento fenomén sa stal súčasťou každodenného života, ktorý určoval módne trendy spoločnosti a zároveň odrážal dobu svojho vzniku v každodennosti všedného dňa.
Obsah
- Firemná identita
Plagáty, tabuľky, vývesky
Obaly
Reklamné a upomienkové predmety
Účtenky
Novinová reklama
Drogistický tovar
Alpa
Podpätky, krémy na obuv
Čistiace prostriedky,
Margaríny, tuky
Dochucovadlá
Potraviny
Káva, čaj
Minerálne vody
Pivovarníctvo
Víno, alkohol
Priemysel
Motorizmus
Móda
Veľtrhy
Kultúra