Informácie pre návštevníkov

Ako sa k nám dostanete?
Autom

pozrite si spojenie na mape

• V smere od Banskej Bystrice (Turčianske Teplice, Prievidza):

Z hlavnej cesty 65 odbočíte za obcou Košťany n. Turcom doľava na smer Martin-centrum. Po Kollárovej ulici zhruba po 1 km jazdy odbočíte vpravo na Stavbársku ulicu, ktorou pokračujete po ostrú esovitú zákrutu, za ňou odbočíte vpravo a popri garážach pokračujete rovno až na veľké parkovisko pred MSD.

• V smere od Žiliny (Trenčín, Čadca):

Z hlavnej cesty (E50) odbočíte na mimoúrovňovej križovatke za Vrútkami doprava, na smer „Banská Bystrica/centrum" (Žiar n. Hronom) na cestu 65D (obchvat Martina). Obchvatom pokračujete až na jeho koniec za mesto, kde odbočíte vpravo posledným výjazdom na smer „Martin-centrum" a pokračujete po Kollárovej ulici. Zhruba po 1 km jazdy odbočíte vpravo na Stavbársku ulicu, ktorou pokračujete po ostrú esovitú zákrutu, za ňou odbočíte vpravo a popri garážach pokračujete rovno až na veľké parkovisko pred MSD.

• V smere od Liptovského Mikuláša (Poprad, Ružomberok):

Po hlavnej ceste (E50) pokračujete po vstupe do mesta cca 1,5km na smer Žilina. Na mimoúrovňovej križovatke odbočíte výjazdom vpravo na smer „Banská Bystrica/centrum" (Žiar n. Hronom) na cestu 65D (obchvat Martina). Obchvatom pokračujete až na jeho koniec za mesto, kde odbočíte vpravo posledným výjazdom na smer „Martin-centrum" a pokračujete po Kollárovej ulici. Zhruba po 1 km jazdy odbočíte vpravo na Stavbársku ulicu, ktorou pokračujete po ostrú esovitú zákrutu, za ňou odbočíte vpravo a popri garážach pokračujete rovno až na veľké parkovisko pred MSD.

Orientačná mapa do Múzea slovenskej dediny

Vlakom

Na železničnú stanicu „Martin – centrum" alebo „Vrútky – železničná stanica", ďalej pokračujete MHD a pešo (detailnejšie nižšie).

MHD
  • Zo železničnej stanice Vrútky:

Zo ŽS prejdete pešo na zastávku MHD „Vrútky, železničná stanica" (naproti penziónu Burra, cca 2 min. chôdze), z ktorej sa odveziete na konečnú zastávku „Ľadoveň", ďalej pokračujete pešo (detailnejšie nižšie).

Autobusové linky MHD č. 11, 21, 23, 31 – smer Ľadoveň

• Zo železničnej stanice Martin:

Pešo prejdete zo stanice smerom do centra mesta po ulici Andreja Kmeťa na zastávku „Hlavná pošta" (cca 5 min chôdze), z ktorej sa odveziete na konečnú zastávku Ľadoveň, ďalej pokračujete pešo (detailnejšie nižšie).

Autobusové linky MHD č. 11, 21, 23, 31, 41 – smer Ľadoveň

vyhľadajte si spojenie z Martina

• Zo zastávky diaľkových spojov na ul. Jesenského:

Pešo prejdete okolo tržnice na zastávku MHD „Nemocnica" (oproti kostolu a OC Galéria, cca 2 min. chôdze), z ktorej sa odveziete na zastávku Ľadoveň, ďalej pokračujete pešo (detailnejšie nižšie)

Autobusové linky MHD č. 11, 21, 23, 31, 41, 50 – smer Ľadoveň

vyhľadajte si spojenie

• Ako sa k nám dostanete zo zastávky Ľadoveň?

Cesta z konečnej zastávky MHD Ľadoveň trvá do Múzea slovenskej dediny pešo cca 30 minút (približne 1,5 km). Z konečnej zástavky MHD Ľadoveň prejdete pešo cez hlavnú cestu do obchodnej pasáže (vinotéka Sommelier, Pizzeria Milano,...), cez ktorú pokračujete stále rovno chodníkom pomedzi paneláky až ku asfaltovej ceste za sídliskom. Po nej sa vydáte smerom hore až k zbernému parkovisku. Za parkoviskom sa nachádza informačná tabuľa a dopravná značka zákaz vjazdu. Touto panelovou cestou pokračujete až ku vstupu do múza.

Prístup do objektu múzea pre osoby ZŤP

Exteriér je prístupný pre osoby ZŤP, jednotlivé objekty nie.

Návštevný poriadok

Návštevný poriadok Múzea slovenskej dediny nájdete po kliknutí na tento odkaz. (PDF, 452,9 kB)